poniedziałek, 25 listopada 2013

Po spotkaniu "Bierz Lub Wyrzuć..."

Dzisiaj na spotkaniu mam rozmawialiśmy o rozszerzaniu diety dziecka metodą BLW. W spotkaniu wzięło udział 8 mam ze swoimi maluszkami. Cieszę się, że dużo było całkiem malutkich niemowlaków, bo ich najbardziej dotyczył temat.

Starałam się jak najdokładniej i jak najbardziej przystępnie przybliżyć temat BLW. Mówiłam o zaletach i wadach tej metody, o tym kiedy zacząć, od czego zacząć, jak podawać jedzenie, na co zwrócić uwagę w kwestii bezpieczeństwa. Rozwiałam najczęstsze wątpliwości i odpowiadałam na pytania uczestniczek. Mam nadzieję, że mamy obecne na spotkaniu dowiedziały się więcej o tej jednak dość kontrowersyjnej metodzie i może przekonały się, by choć spróbować.

Spotkanie uważam za bardzo udane. Dziękuję za liczne przybycie.
Zainteresowanych pogłębieniem tematu odsyłam na mojego bloga do zakładki BLW. I polecam lekturę obowiązkową: Gill Rapley i Tracey Murkett "Bobas lubi wybór" i uzupełniającą: Gill Rapley i Tracey Murkett "Bobas lubi wybór. Książka kucharska".

Dziękuję również mamom, które przyniosły rzeczy do Szlachetnej Paczki. Przypominam, że można jeszcze pomóc przynosząc dary na spotkanie za tydzień.



Dofinansowano ze środków Programu „Działaj Lokalnie VIII” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce i Fundusz Lokalny "Ramża".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz