wtorek, 5 listopada 2013

Zaproszenie na warsztat z "Mamo pracuj, jeśli chcesz"

Zapraszamy na kolejny warsztat dla mam w ramach projektu "Aktywne Mamy". Temat warsztatu:

„Przestań narzekać, zacznij działać! Jak znaleźć idealną pracę, kiedy jesteś mamą?"


Jesteś aktywną mamą? Pracujesz? Szukasz pracy? A może chciałabyś przez kilka godzin w tygodniu oderwać się od spraw domowych? Chcesz zarabiać, robiąc to, co lubisz najbardziej, tylko nie wiesz od czego zacząć? Zapraszamy do udziału w naszym warsztacie!
Nasz warsztat skierowany jest do wszystkich mam, które chcą być aktywne zawodowo.
Wspólnie zastanowimy się dlaczego właściwie chcemy (lub nie) wrócić do pracy i jak znaleźć taką, która umożliwi godzenie życia rodzinnego. Każda ma w sobie talent, który warto rozwijać. Wspólnie przygotujemy przynajmniej 50 pomysłów na pracę dla mam i zainspirujemy Was do działania. Zapraszamy!

Termin: sobota 30 listopada 2013 r. godz. 10.00 – 13.30
Miejsce: Szkoła Angielskiego eduSmart i Kreatywna Akademia smatrHeads, ul. Jana Pawła II 7E, Czerwionka-Leszczyny (Czerwionka)
Liczba miejsc ograniczona. 

Zapewniamy opiekę dla dzieci powyżej 2 roku życia.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: mamy.czerwionka@gmail.comW mailu należy podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz imię i wiek dziecka (jeśli mama przyjdzie z dzieckiem).

Program ramowy warsztatów


Część I warsztatów:  Po co mi ta praca?

To część, w trakcie której porozmawiamy o swoich marzeniach i  oczekiwaniach odnośnie pracy zawodowej

Część II warsztatów:  Mam talent!

Każda z nas ma w sobie talenty i cechy, które mogą być początkiem nowej drogi zawodowej. Jak je w sobie odkryć i wykorzystać?

Część III warsztatów:  Mamo zarabiaj!

Szukamy idealnej pracy dla siebie, przygotowując listę zawodów dla mam.

Część IV warsztatów: I co dalej?

Jak nie utknąć w fazie marzeń. Jak zacząć działać i realizować swoje plany.

Program warsztatów uwzględnia jedną przerwę 15-minutową.


Trenerki:

Joanna Gotfryd
Certyfikowana trenerka. Od blisko dwóch lat współtworzę portal Mamo Pracuj, który jest moją odpowiedzią na próbę pogodzenia aktywności zawodowej z życiem rodzinnym. Wcześniej przez 10 lat pracowałam w „biznesie”, zajmując się handlem zagranicznym i marketingiem. Jestem mamą dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonują mnie Włochy, Hiszpania i wszystko, co z nimi jest związane. Marzę o dalekich podróżach, na razie, z rodziną, podróżuję po Polsce.

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska
Certyfikowana trenerka. Jestem aktywną mamą dwóch dziewczynek i żoną równie aktywnego, męża. Od narodzin mojej pierwszej córki (czyli ponad 6 lat) pracuję w niestandardowych formach i miejscach, korzystając z wszelkich możliwych elastycznych form pracy, w tym także prowadząc działalność gospodarczą i fundację.


Idea portalu



Mamo Pracuj (www.mamopracuj.pl) to ogólnopolski portal internetowy dla mam i pracodawców. Z jednej strony wpieramy matki, które chcą wrócić do aktywności zawodowej z drugiej zachęcamy pracodawców do otwierania się na zatrudnianie matek, do stosowania elastycznych form zatrudniania umożliwiających matkom podjęcie pracy.
Podpowiadamy kobietom, jak godzić życie rodzinne z zawodowym, jak szukać pracy i jak ją utrzymać. Publikujemy ogłoszenia o pracę wybrane specjalnie dla mam, piszemy o tym, jak założyć własną firmę, prezentujemy pomysły sprawdzonych biznesów. Publikujemy inspirujące historie przedsiębiorczych matek, informacje o warsztatach i szkoleniach. Prowadzimy badania i kampanie. 
Zapraszamy na www.mamopracuj.pl i na nasz profil na Facebooku: www.facebook.com/MamoPracuj



Prosimy o wykonanie zadania domowego przed warsztatami:

Zapytaj 5 bliskich Ci osób (męża, przyjaciółek, rodzeństwa, rodziców, sąsiadów) o to, jak Cię widzą – jakie masz talenty, mocne strony i cenne umiejętności. TY sama też pomyśl nad tym. Przyjdź na warsztaty z wypisanymi cechami / talentami . Będzie nam to potrzebne do aktywnej pracy podczas warsztatów.


Dofinansowano ze środków Programu „Działaj Lokalnie VIII” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce i Fundusz Lokalny "Ramża".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz