piątek, 28 marca 2014

Relacja z warsztatów modowych i zaproszenie na spotkanie "Aloes - cudowna roślina"


W miniony poniedziałek odbyły się warsztaty modowe prowadzone przez panią Martynę Fojcik z Pogotowia Modowego. Podczas warsztatów dowiedziałyśmy się o różnych typach sylwetki, każda z nas określiła swój typ i dowiedziała się jak dobrać strój, który ukryje mankamenty a podkreśli to, co warto pokazać. Była też analiza kolorystyczna. Każda mama dowiedziała się, w jakich kolorach będzie jej do twarzy a jakich powinna unikać. Na koniec pani Martyna opowiedziała nam o trendach na wiosnę i lato 2014.

W warsztatach wzięło udział 10 mam ze swoimi maluszkami. Kilka mam przyniosło ubranka i kosmetyki dla mam z Zambii. Dziękujemy za tak liczne uczestnictwo i wsparcie naszej akcji charytatywnej.

A już w najbliższy poniedziałek, 31. marca serdecznie zapraszamy na spotkanie z cudowną rośliną, jaką jest aloes. Poznamy jej szerokie zastosowanie w odżywianiu, kosmetyce i środkach czystości.

Produkty aloesowe marki Forever Living Products zaprezentuje nam pani Maria Staniczek, dystrybutorka marki a prywatnie moja mama.

Sama od dawna znam i używam produktów FLP i szczerze mogę je polecić. Tutaj moja opinia o mydełku aloesowym: http://bubinkowo.blogspot.com/2012/10/krol-kosmetykow.html
 

To mydełko a także wiele innych produktów na bazie aloesu będzie można zobaczyć, wypróbować i zamówić na spotkaniu. Chętna mama będzie mogła skorzystać z zabiegu na twarz i poczuć na własnej skórze działanie maseczki odżywczo-stymulującej.

Spotkanie jest bezpłatne.
Uczestnictwo w nich nie zobowiązuje do zakupu produktów. Można przyjść z dziećmi. Zapraszamy bardzo serdecznie.

1 komentarz:

  1. witam
    te kosmetyki są cudowne ja już stosuje od dwóch lat i nie chce żadnych innych zresztą zobacz sobie na www.forever-aloes.pl

    OdpowiedzUsuń