czwartek, 20 marca 2014

Relacja ze spotkania o co-sleepingu i zaproszenie na warsztaty modowe

Niestety z przyczyn losowych pani Monika Frystacka, nie mogła do nas dojechać w poniedziałek. Spotkanie o pedagogice Montessori zostało więc przeniesione na 28. kwietnia a w miniony poniedziałek rozmawialiśmy o współspaniu co-sleepingu, czyli współspaniu z dzieckiem.

Temat wywołuje skrajne emocje. Niektórzy rodzice śpią z dziećmi i traktują to jako coś normalnego, inni nie przyznają się do współspania lub uważają to jako rodzicielską porażkę. Jeszcze inni z dumą opowiadają, jak to ich dzieci od urodzenia śpią w swoich łóżeczkach. Nie ma jednej recepty dla wszystkich na udany sen. Czy razem czy osobno nieważne, najważniejsze, żeby nie robić nic na siłę. To musi odpowiadać całej rodzinie.

Na poniedziałkowym spotkaniu podzieliłam się własnym doświadczeniem, przedstawiłam  korzyści ze wspólnego spania, obaliłam mity i powiedziałam, na co trzeba zwrócić uwagę, by dzielenie łóżka z dzieckiem było bezpieczne. Powiedziałam też, kiedy dzielenie jednego łóżka jest niewskazane.


Spotkanie odbyło się w kameralnej atmosferze, przyszły 4 mamy, które chętnie słuchały, zadawały pytania a także dzieliły się swoimi przemyśleniami.

Później była też okazja do zakupu obrazków-cegiełek. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne dla mam z Zambii. Dziękuję za obecność.

A już w najbliższy poniedziałek, 24. marca serdecznie zapraszamy na warsztaty modowe, które poprowadzi pani Martyna Fojcik z Pogotowia Modowego, stylistka i personal shopper.

Podczas warsztatów będzie można dowiedzieć się m.in. jak dobrać strój do sylwetki. Będzie też o analizie kolorystycznej.

Warsztaty są bezpłatne. Można w nich uczestniczyć z dziećmi. Zapraszamy bardzo serdecznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz